Doprava a platba
NA NAŠEM E-SHOPU MŮŽETE OBJEDNÁVAT NEPŘETRŽITĚ 24 HOD DENNĚ.
Prodej a dovoz zajišťujeme po celé České republice i na Slovensku.
Přepočet na EUR je dle aktuálního kurzu ČNB.
Ceny dopravy zboží
Cena za přepravu zásilky závisí na celkovém množství kg a kategorii produktu.
Přesnou cenu za dopravu vaší zásilky vám sdělíme po odeslání objednávky.
Formy dopravy
V tuto chvíli nabízíme tyto základní formy dopravy:
- ZÁSILKOVÁ SLUŽBA
Pro ČR zákazníky zboží doručujeme expresní zásilkovou službou GEIS, DPD, DPD Express do 12:00.
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození.
- OSOBNÍ ODBĚR
Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese ALFI Corp., s.r.o., Alfistyle.cz, Provozní 5492/3, Ostrava - Třebovice, 722 00.
Možnosti platby
Při nákupu v našem e-shopu Alfieco.cz si můžete zvolit jeden z následujících způsobů platby. Některé formy jsou vázány na typ dopravy.
- NA DOBÍRKU
Za zboží platíte ve chvíli, kdy je převezmete od přepravce. Přesný termín dodání Vám pošleme emailem. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
- PŘEVODEM NA ÚČET
Jedná se o úhradu předem na náš bankovní účet číslo:
Pro zákazníky z České republiky: | platba v CZK |
Název banky: | Raiffeisenbank a.s. |
číslo účtu (Česká republika): | 4278943001/5500 |
IBAN: | CZ3155000000004278943001 |
SWIFT: | RZBCCZPP |
Pro zákazníky ze Slovenska: | platba v EUR |
Název banky: | Tatra banka, a.s. |
číslo účtu (Slovensko): | 2623124295/1100 |
IBAN: | SK6311000000002623124295 |
SWIFT: | TATRSKBX |
Po odeslání objednávky Vám bude do 24 hodin na Vaši emailovou adresu zaslána zálohová faktura. Při platbě převodem použijete číslo zálohové faktury (objednávky) jako variabilní symbol.
Po přijetí Vaší platby na náš účet zboží nejpozději do 2 pracovních dnů vyexpedujeme (pokud je zboží skladem) na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme na email. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
Za platbu převodem na náš účet neúčtujeme žádné poplatky.
- HOTOVĚ NEBO PLATEBNÍ KARTOU PŘI OSOBNÍM ODBĚRU V OSTRAVĚ-TŘEBOVICÍCH
Zboží označené jako skladem expedujeme do 24 hodin, emailem nebo telefonicky Vám potvrdíme, že zboží je připraveno k vyzvednutí.
Zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese:
ALFI Corp., s.r.o., Alfistyle.cz, Provozní 5492/3, Ostrava - Třebovice, 722 00
Za zboží platíte při převzetí. Můžete zaplatit v hotovosti a nebo platební kartou. Příjímáme tyto typy platebních karet: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron, V Pay, American Express, Diners Club, Discover, JCB..
K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
Za platbu v hotovosti nebo platební kartou neúčtujeme žádné poplatky.
Zásilka
Zboží je důkladně zabaleno a pojištěno proti poškození.
Dodací lhůta
Dodací lhůta je upřesněna u každého výrobku a je denně aktualizována. Zboží, které je skladem expedujeme do 24 hodin. Pokud není zboží skladem, budete informováni o možném termínu dodání.
V den vyexpedování zásilky Vám zašleme informativní mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše tel. číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Popřípadě nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu.
Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 9-16 hod.), který si s pracovníky zásilkové služby domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti.
V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zásilkové službě.
Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici a je tedy pevný!
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.
UPOZORNĚNÍ!
Alfieco.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.
Převzetí zásilky
V případě, že je obal zásilky viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na info@alfieco.cz.
V případě, že zjistíte poškození po rozbalení zásilky, neprodleně nás kontaktujte a to do 24 hodin od doručení. Budeme tuto zásilku reklamovat u přepravce, který k Vám vyšle technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky.
V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace. Reklamované zboží do Vás odvezeme zdarma v dohodnutý termín na reklamaci. Následně je na naše náklady pošleme zpět na Vaši adresu. Při reklamaci je nutno postupovat přesně dle reklamačního řádu.
KONTAKT
ALFI Corp., s.r.o.
Alfieco.cz
Provozní 5492/3
Ostrava - Třebovice, 722 00
e-mail: info@alfieco.cz
telefon: +420 724 030 127